Thursday, September 25, 2008

klaping


oryginalne, fabrycznie nowe kuboty rozpoznać można po nieoderwanej gumie wewnątrz "O" i brzuszków "B"



właściwy sposób noszenia kubot

4 comments:

  1. Korcą te wypełnienia literek, oj korcą... ;)

    Cristiano, Rive Bianche

    ReplyDelete
  2. klasyczna elegancja w jakże rosądnej cenie:D

    ReplyDelete
  3. Zgadza się, chociaż myślę, że przy odpowiedniej strategii można by stworzyć swego rodzaju snobizm na kuboty i sprzedawać np. po 99 PLN za parę. Tak rozpoznawalna marka ma ogromny potencjał marketingowy... ;)

    ReplyDelete
  4. KULTOWE ! Ale temat można rozszerzyć. Np. o typowe problemy użytkownika produktu Kubota.

    PROBLEM: ROZKLEJANIE SIĘ WARSTW PODESZWY :((
    --------------------------------------------
    Typowym problemem użytkowników Kubota jest rozklejanie się podeszwy - dotyczy zwłaszcza kultowych modeli z czterowarstwową kolorową, lansiarską podeszwą !

    ROZWIĄZANIE PROBLEMU: EKO-KLEJENIE ! :)
    ---------------------------------------
    W dzisiejszej pogodni za kasą i sukcesem współczesny człowiek po prostu zastępuje zużyty rozklejony model Kubota nowym egzemplarzem.
    W dobie ocieplenia klimatu jest to jednak wysoce nieekologiczne postępowanie ! Jako doświadczony użytkownik proponuję skuteczną metodę naprawczą: EKO-KLEJENIE ! Bierzemy taśmę dwustronną, nanosimy ją między warstwy i dociskamy czymś ciężkim. Jest to wysoce skuteczna metoda, znacznie lepsza niż kleje uniwersalne, oraz szybkoschnące i pozwala cieszyć się tym samym ulubionym egzemplarzem przez kolejny rok !!! POLECAM ! (Krzonu)

    ReplyDelete

Powered By Blogger